Jeszcze jeden dzień w Karkonoszach

W Karkonoszach mogliśmy spędzić tylko dwa i pół dnia. Pierwszy dzień na rozkręcenie się czyli Pielgrzymy i Słonecznik. Drugi dzień na najwyższy szczyt Karkonoszy – Śnieżkę. Postanowiliśmy nieco sobie ułatwić i zafundować dodatkową frajdę – na Kopę wjechaliśmy wyciągiem. To był też sprawdzian rozsądku dla dzieci. Siedząc na kolanach u rodziców na krzesełkach miały powiedziane, że nie wolno pod żadnym pozorem wychylać się. Kiedy mama z Joasią odwracały się zobaczyć jak tam Tato z Michasiem, Michaś krzyczał „Asiaaaaaa, nie wolno się wychylaaaaać” 😉

najpierw wjeżdżamy

Dalej powędrowaliśmy do Domu Śląskiego a potem już tylko pod górkę na Śnieżkę, obejrzeć tak charakterystyczne obserwatorium meteorologiczne.

Po drodze mnóstwo ludzi. A wśród nich miły starszy pan, dzięki któremu Joasia pokonała trasę w rekordowym tempie. Wystarczyło, że powiedział jej, że chyba będzie pierwszy na szczycie. Ścigali się całą drogę…

Ze Śnieżki ruszyliśmy przepiękną drogą szczytową aż do schroniska Jelenka po czeskiej stronie. Tu przyszedł czas rozstania. Tata ruszył czarnym szlakiem w dół po samochód. Mama z dziećmi ruszyła dalej na przełęcz Okraj, do przejścia granicznego. Bardzo przyjemny szlak, z mnóstwem kwiatów i motyli. Prawdziwy wakacyjny klimat. Na przełęczy Okraj nastąpiło szczęśliwe spotkanie Taty z resztą rodziny i wspólny powrót do domu po wielce udanym dniu 🙂

Na zakończenie wizyty w Karkonoszach zajrzeliśmy jeszcze pod Wodospad Szklarki.

Informacje o The Family On The Go

The Family that travels around, loves spending time together wherever we are.
Ten wpis został opublikowany w kategorii Góry, Karkonosze, Wyprawy i oznaczony tagami , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.