WrocLove

Wrocław – miasto mostów, miasto kanałów, miasto z drugim największym rynkiem w Polsce, miasto krasnoludków…

Nasz wrocław – przez dwa dni.

Od dawna planowaliśmy odwiedzić Afrykarium we wrcławskim zoo. Wybierając się w taką podróż zdecydowaliśmy się przedłużyć wizytę na cały weekend.

Okazało się, że całą sobotę, do wieczora spędziliśmy w zoo. Afrykarium zorbiło na nas wszystkich duże wrażenie. Joasia, na widok przepływających nad nią płaszczek i rekinów krzyknęła z zachwytem: „Mama, to jest jak baśnia!” 🙂 Tak, to było jak baśnia. Najfajniej zrobiło się na końcu, kiedy alejki opustoszały a my nadal spacerowaliśmy od jednego wybiegu do drugiego. Nigdzie się nie spieszyliśmy, udzielił nam się nastrój dopiero co rozpoczetych wakacji. Dzieciaki sporo czasu spędziły w „Dziecińcu”, czyli miejscu z kozami, owcami i tym podobnymi milusińskimi, które wolno było karmić specjalną karmą no i oczywiście głaskać!

Kiedy już żyrafy poszły spać, my również udaliśmy się do hostelu. Udało nam się zarezerwować miejsce w centrum, blisko starego miasta a piętrowe łóżko w pokoju było niemalże równą atrakcją jak Afrykarium!

Niedziela zamieniła się w misję poszukiwawczą. Najpierw jeden krasnoludek, potem drugi, trzeci…Zajrzeliśmy do Informacji Turystycznej, gdzie ku mojemu zdziwieniu okazało się, że można tam nabyć mapę z zaznaczonymi najważniejszymi stoma krasnalami w centrum miasta! I wtedy się zaczęło…

Sami widzicie tą determinację… 😉

W ten sposób, podążając szlakiem krasnali zwiedziliśmy stare miasto i Ostrów Tumski. Nie zdołaliśmy odnaleźć tym razem całej setki, ale dzieci wlokąc nogami do samochodu zapewniały, że wrócimy do Wrocaławia jeszcze nie raz i wtedy odnajdziemy resztę 🙂

Informacje o The Family On The Go

The Family that travels around, loves spending time together wherever we are.
Ten wpis został opublikowany w kategorii Gdzieś w Polsce, Wyprawy. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.